مایکروسافت 5 میلیارد دلار برای اینترنت اشیاء سرمایه گذاری کرد

✔ مطابق آنچه شرکت مایکروسافت اعلام کرده است ، قرار است 5 میلیارد دلار برای  اینترنت اشیاء سرمایه گذاری صورت پذیرد.

بعد از آنکه تری مایرسون ، سرپرست بخش ویندوز شرکت مایکروسافت، از این شرکت رفت، مایکروسافت اعلام کرد که ساختار مدیریتی ردموندی ها دچار تغییر اساسی ای شده است و به همین دلیل نام بخش هایی از این شرکت تغییر یافت.

پس از این تغییرات، مایکروسافت خبر سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری خودش برای اینترنت اشیاء را منتشر کرد. این سرمایه گذاری در طی 4 سال آینده خواهد بود و امیدواریم نتایج خوبی را بدست آورد. طبق گفته های ردموندی ها ، این فعالیت به هدف کاهش میزان اتکاء به سیستم عامل ویندوز می باشد و تمرکز اصلی قرار است روی سرویس‌ها و دستگاه‌های ابر هوشمند صورت پذیرد.

بنابراین؛ شواهد نشان می دهد که به احتمال زیاد، مایکروسافت قصد دارد آینده تجاری خود را بر پایه اینترنت اشیاء برنامه ریزی کند. مخصوصا با توجه به سرویس ‌های ابر محوری ای که ساخته است مثل مایکروسافت آژور.

شاید علاقه مند به خواندن مطالب زیر باشید!

خرید دوربین مداربسته ایرانی

مایکروسافت و اینترنت اشیاء

نظر جولیا وایت درباره این سرمایه گذاری

گفته های جولیا وایت ، نایب رئیس بخش مایکروسافت آژور درباره مطلبی که مایکروسافت راجع به سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری خود بر روی اینترنت اشیاء منتشر کرد:

ورود اینترنت اشیاء به بخش های کلاد، سیستم عامل و دستگاه ها ، می تواند باعث ایجاد راهکار هایی مورد اعتماد شود که نتیجه آنها بهبودی تجربه مشتریان و کسب و کارها را خواهد بود.

موضوع سرمایه گذاری 5 میلیارد دلاری مایکروسافت، بر روند زندگی تمام مردم تاثیرگذار خواد بود. این سرمایه گذاری ، نیازهای مشتریان فعلی و حتی نیاز های آینده آنها را هم درک می کند.

البته خوب است بدانید که مایکروسافت توانسته است سرویس های قدرتمندی را مبتنی بر اینترنت اشیاء توسعه دهد و آنها را به شما پیشنهاد می دهد. برخی از آن سیستم هایی که تولید شده اند : خدمات ابری به منظور تامین امنیت دستگاه ها و مدیریت آنها ، سیستم عامل ، اپلیکیشن های تجاری برای تصمیم گیری های هوشمند و تجزیه و تحلیل های پیشرفته. اینگونه بنظر می رسد که مایکروسافت در آیند ه محصولات خود را به صورت یکپارچه و در قالب سرویس هاس متفاوت به بازار وارد کند.

اما ادامه گفته های جولیا وایت :

سرمایه گذاری بیشتر در عرصه تکنولوژی، باعث پشتیبانی بهتر از فناوری های مورد استفاده ما می شود. ما با این سرمایه می توانیم تحقیقات بیشتری در حوزه اینترنت اشیاء داشته باشیم و در جهت توسعه و خدمات انترنت اشیاء حرکت موفقی داشته باشیم. همچنین ما با این سرمایه گذاری می توانیم اکوسیستم شرکای خودمان را هم رشد کیفی بدهیم. از حالا به بعد شرکا و مشتریان ما می توانند منتظر خدمات و محصولات هوشمند جدیدی باشند.

Rate this post

خرید دوربین مداربسته ایرانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.