دوربین مداربسته کنترل از راه دور چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای قابل توجه DVR و NVR ها، آن است که از طریق اینترنت، همه تصاویر را به طور آنلاین در اختیار شما قرار می دهند. در برخی از مدل های نسبتا قدیمی DVR ها، برای استفاده از این ویژگی باید علاوه بر اینترنت، IP اختصاصی هم داشته باشید. در ادامه توضیحات کاملی در این باره داده شده است … .

دوربین مداربسته گردان

دوربین مداربسته پاناسونیک گردان، با ویژگی چرخشی ای که دارد قادر است زاویه 180 درجه ای را پوشش دهد و سطح امنیت محیط را به اندازه قابل توجهی ارتقاء می بخشد. همچنین این دوربین ها را می توان از راه دور کنترل نمود و در نتیجه نیاز شما به دوربین های متعدد کم می شود و از همین دوربین های موجود، حداکثر استفاده را خواهید برد. معمولا این دوربینها برای محیط هایی که خیلی بزرگ هستند استفاده می شود و توصیه می کنیم از دوربین های HD و Full HD برای اینگونه محیط های بزرگ استفاده کنید تا هیچ چیزی از قلم نیفتد.

3 روش کنترل دوربین های مداربسته گردان

  1. می توان به کمک نرم افزار های مانیتورینگ، دوربینها را کنترل نمود.
  2. به وسیله جوی استیک که همچون کنترل تلوزیون عمل می کند نیز می توان هدایت دوربین ها را بر عهده گرفت.
  3. مدیریت خودکار: که دوربین گردان طبق برنامه ریزی ای که برای آن مشخص می کنید عمل می کند.

در صورتی که شما کنترل از راه دور را به علت مشاهده و بررسی تصاویر نیاز داشته باشید باید به شما بگوییم که برخی از دوربین ها هستند که با آنها تصاویر را به طور زنده می توانید تماشا کنید و همچنین تصاویری که از قبل ضبط شده اند را بررسی کنید.

دوربین مداربسته تحت شبکه
دوربین هایی که کنترل از راه دور هستند، دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشند که از طریق Network فعالیت دارند و برای کنترل آنها لازم است تا موبایل هوشمند یا کامپیوتر خود را به آنها لینک کنید و  از طریق این دیوایس ها به تصاویر دوربینها دسترسی پیدا کنید. همچنین برای دریافت تصاویر، باید نرم افزار مطابق دوربین بر روی دستگاه شما نصب باشد.

دوربین مداربسته سیم کارت خور
یکی از مدل های دوربین مداربسته کنترل از راه دور ، دوربین سیم کارت خور است که معمولا این دوربینها رم خور نیز می باشند. این نوع دوربین، توسط شبکه دیتای سیم کارت، تصاویر دریافتی را ارسال کرده و بر روی کارت حافظه داخلی، ذخیره سازی می کند. بنابراین با کمک این نوع دوربین و نصب نرم افزار مورد نیاز آن بر روی سیستم خود، می توانید به طور آنلاین و مستقیم شاهد شرایط محیط  باشید و دوربینها را کنترل کنید.

مزایای دوربین کنترل از راه دور

شاید علاقه مند به خواندن مطالب زیر باشید!

خرید دوربین مداربسته ایرانی

دوربین مداربسته کنترل از راه دور چه مزایایی دارد؟!

  • امکان کنترل چند مرکز و تعریف تعداد زیادی دستگاه dvr برای دوربین ها
  • افزایش چشمگیر امنیت محیط و کاهش سرقت و خرابکاری ها
  • امکان ضبط فیلم و عکس ها به طور همزمان و البته آنلاین
  • نظارت آنلاین و همیشگی بر وضعیت شرکت و کارکنان آن، محیط خانه، کودکان و حیوانات خانگی
  • پشتیبان گیری از داده های صوتی و تصویری
  • تسلط بر شرایط محیط در بالاترین حد ممکن

5 اپلیکیشن قوی برای نظارت بر تصاویر دوربین مداربسته 

  • VMobile
  • iCamViewer
  • Smartvue S9
  • XProtect Mobile
  • MobileFocus

اتصال کامپیوتر به DVR

برای برقراری اتصال مودم و DVR، باید از پورت RJ45 استفاده شود و شما برای مشاهده آنلاین تصاویر دوربین های مداربسته، می توانید از طریق مرورگر اینترنتی خود اقدام کنید اما برای نتیجه گیری بهتر، باید از نرم افزار های مخصوص این کار استفاده کنید.

برای اتصال به DVR، کافی است کد دستگاه را در نرم افزار وارد کنید تا به طور خودکار، به DVR متصل شوید.

اگر DVR شما به IP اختصاصی هم نیاز داشته باشد، باید با ارائه دهندگان خدمات اینترنتی تماس بگیرید تا آنها یک IP اختصاصی برای شما آماده کنند و در آخر آدرسی همچون 72.34.5.04 به شما داده می شود و این اعداد IP شما هستند.


سوالات و نظرات خود را با ما در آریاهوشمند میان بگذارید … .


 

5/5 - (1 امتیاز)

خرید دوربین مداربسته ایرانی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.